VIII Cursa 2 turons de Moià

Aquest diumenge, dia 17 de gener, vaig fer la primera cursa amb pitrall del 2010... A les 9:00 ja estava a Moià per tal de recollir el pitrall i preparar-me per la sortida, a les 10:00 del matí. Feia un parell d'anys que anava darrera de fer aquesta cursa i, per fi, aquest any ha sigut posible.

És una cursa curta (10,7 km) però molt entretinguda, amb bastant corriol i, aquest any, amb molt de fang i encara amb una mica de neu i tot! Total, amb tots els ingredients per disfrutar com un porquet!!! Vaig coincidir amb la Mireia ja escalfant... Com sempre és un goig parlar amb ella!

Coincidint amb la Marta

Sortim pels carrers de Moià a un ritme viu però asumible totalment, a les últimes posicions com sempre. Aquí reconec a la Marta amb la qual també anirem coincidint durant la cursa. Aviat arribem a una pista i canviem l'asfalt pel fang... aviat també deixem la pista i encetem un corriol amb la primera pujada forta, més fang i primer tap... Però amb tot, en aquest punt comença "lo macu". El recorregur es fa molt atractiu, puja-baixa constant i algun troç planer per corriols molt guapos i amb unes vistes, en alguns llocs, impresionants.

Cap a mitja cursa hi ha una corda que ajuda a superar un important desnivell enfangat i on trobem un tap impressionant... jo crec que vàrem estar entre 5 i 10 minuts allà!!!!! Sort que la gent s'ho prenia amb filosofia, a mi em va venir perfecte per xerrar una setona amb la Mireia amb tranquilitat.

Quin estil!! La mireia darrera... Amb molt més estil

Una vegada superat aquest obstacle vàrem agafar un ritme ben còmode (per la Mireia no tant) i vaig poder disfrutar com un xinxol! L'última pujada per una pista fa una mica de mal a la Mireia però evidentment l'espero per acabar junts, tot i així a l'última baixada tècnica surt disparada com una boja i feines tinc a seguir-la!!!!!!! Per sort la baixada es curta i un cop a l'asfalt ja puc anar amb ella còmodament fins l'arribada! Com baixa aquesta noia!!!!

Finalment 1h17' aproximadament, molt satisfet, molt sencer i molt content!!!!!!