Canvi de vida...

Bé, alguns ja sabeu alguna coseta, altres teniu alguna sospita i la resta, doncs simplement no en teniu n'idea. El fet és que el 2010, concretament l'1 de gener per fer-ho més rodonet, la meva vida donarà, per fi, un gir radical. Ho dic així, de forma genèrica, perque els canvis que es produïran son tan grans que afecten totes les vessants de la meva vida.

En primer lloc canvio de feina. Dit així no sembla gaire substancial, però resulta que la nova feina no està, diguem, aquí al costat de casa. Em vaig a treballar a la Guayana Francesa, concretament a Korou, per l'empresa Arianspace. I que vaig a fer allà? Doncs a llençar cohets... Bé, no els llençaré jo, però posaré el meu granet de sorra fent el software (almenys alguna part del mateix) que controla els sistemes propulsors dels cohets Arianes de la ESA. O sigui que si veieu a les noticies que algun cohet Ariane a fet figa, ja sabeu d'un que pot tenir cert grau de responsabilitat en aquest desastre!

Com us imagineu, en segon lloc, això provoca importants canvis a nivell personal... No us aburriré amb els detalls però aquests canvis son, de lluny, molt més importants que els laborals.

I bé, només us volía fer partíceps a tots els que seguiu en menor o major mesura aquest blog d'aquests aconteixements que han trasvalsat (espero que per bé), la meva vida. Com imagineu, les curses s'han acabat de moment per mi i la muntanya haurà d'esperar ja que, segons m'han informat, a la Guayana Francesa de muntanyes, poques i, en tot cas, no tindré temps de visitar-les!...

Això no és una despedida, és un fins aviat... Com sempre dic, salut a tothom i gràcies per la vostra amistat!

Comentarios

Raül ha dicho que…
Quin farolero!
Ja sembles els del Koala's Team que sempre fan conya jejeje
Isma ha dicho que…
Jeje... Joer tan ràpid se'm veu el plumero? Doncs sí, una petita brometa pel dia dels innocents! Però que consti que en sé molt de programar, eh? Ho faigmolt més bé que còrrer per la muntanya!

Entradas populares